مرکز فروش نردبان در تهران

یکی از ابزارهایی که برای کار نصب و تعمیرات در ارتفاع بیش از دو متر به آن نیاز دارید، نردبان است. بسته به اینکه کار شما دقیقاً چیست و به طور میانگین با چه ارتفاعاتی سر و کار دارید، میتوانید نردبان مورد نظر خود را از بین نردبان های موجود در بازار تهیه کنید. اما پیشنهاد میشود برای اطمینان از اصالت کالا و دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش، نردبان را از یک نمایندگی یا مرکز فروش نردبان در تهران خریداری کنید.

مزیت این کار علاوه بر دریافت خدمات پس از فروش، مشاوره و ارائه راهنمای خرید نردبان است. شاید برایتان سوال باشد که از کجا نردبان بخرم و یا کدام نمایندگی معتبر تر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم فروشگاه آی نردبان، یکی از مراکز فروش معتبر نردبان در تهران است که انواع نردبان های خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی در این فروشگاه موجود می باشد.

همچنین با مراجعه به سایت و یا مراجعه حضوری به محل فروشگاه، میتوانید از محصولات برندهای معتبر نردبان در ایران بازدید نمایید. در این مطلب میخواهیم ضمن آشنایی با انواع نردبان، شما را با خدمات مرکز فروش نردبان در تهران آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و دریافت مشاوره رایگان میتوانید همین حالا با شماره تلفن 09361153232 تماس بگیرید.

معرفی انواع نردبان

در گذشته نردبان ها انواع محدودی داشتند که معمولاً از نوع چوبی و آهنی بود. این نردبان ها ضمن محدودیت در نوع کاربرد، از ایمنی بالایی برخوردار نبودند.
برخی از این نردبان ها به ویژه نردبان های چوبی، دست ساز بودند و با چند میخ و تخته ساخته شده بودند که ایمنی چندان بالایی نداشتند.

اما در حال حاضر و به لطف پیشرفت تکنولوژی، شاهد تنوع بسیار بالایی از نردبان های خانگی و صنعتی هستیم که بر اساس استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده اند.
این نردبان ها بسیار محکم و ایمن هستند و برای کارهای تخصصی که در ارتفاعات بالا انجام میشوند، ساخته شده اند.

معروف ترین نردبان های موجود در بازار عبارتند از:

  • نردبان کشویی
  • نردبان مفصلی
  • نردبان تاشو
  • نردبان مخابراتی

اما شاید برایتان سوال باشد که تفاوت هریک از این نردبان ها با یکدیگر چیست و هریک از این نردبان ها چه کاربردی دارد؟ برای پاسخ به این سوال باید انواع نردبان را به شما معرفی کنیم:

نردبان تاشو

نردبان تاشو که به آن نردبان مفصلی هم گفته میشود، در ارتفاع های مختلفی وجود دارد. از این رو هم میتواند یک نردبان خانگی باشد و هم برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی خریداری شود. مهمترین مزیت نردبان تاشو این است که هم میتوان از آن به صورت نود درجه استفاده نمود، هم به صورت هشتی و هم به صورت ایستاده قابل استفاده هستند.

این نردبان ها معمولاً از جنس آلومینیوم ساخته میشوند و به همین دلیل دارای استحکام بسیاری بالایی هستند.
از جمله رایج ترین کاربردهای نردبان تاشو، استفاده در فروشگاه های مواد غذایی، لوازم خانگی، تعمیر و نصب کابینت و کاغذ دیواری و موارد مشابه است.
برای خرید انواع نردبان تاشو میتوانید از مرکز فروش نردبان در تهران میتوانید به بخش فروشگاهی سایت آی نردبان سر بزنید و یا به صورت حضوری به آدرس فروشگاه مراجعه نمایید.

نردبان کشویی

از دیگر انواع پر مصرف نردبان به ویژه برای کاربردهای نیمه صنعتی و صنعتی، میتوان به نردبان کشویی اشاره کرد.
نردبان کشویی همانطورکه از نامش پیداست، به صورت کشویی یا همان ریلی حرکت میکند و ارتفاع آن قابل تنظیم است.
این نردبان ها بیشترین مصرف را برای کارهایی مانند سیم کشی برق و تلفن دارند و همچنین برای انبارگردانی فروشگاه های بزرگ قابل استفاده می باشند.

تاکید میکنیم که خرید یک نردبان مناسب و کاربردی، مستلزم این است که بدانید قرار است نردبان را در کجا و برای چه کاری استفاده نمایید.
به عنوان مثال اگر به دنبال یک نردبان خانگی هستید، بدون شک نردبان مفصلی گزینه بهتری است اما اگر کسب و کار شما صنعتی یا نیمه صنعتی باشد، نردبان های کشویی کارآمد تر هستند.
توصیه میکنیم برای خرید انواع نردبان کشویی از مرکز فروش نردبان در تهران به بخش فروشگاهی سایت آی نردبان سر بزنید و یا همین حالا با شماره  09361153232 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نردبان مفصلی

از نمونه های پر فروش و کاربردی نردبان، میتوان به نردبان مفصلی اشاره کرد. این نردبان در ارتفاع های مختلف در بازار وجود دارد و به همین دلیل یک نردبان بسیار کارآمد برای مصارف خانگی و صنعتی به حساب می آید. نردبان مفصلی همانطور که از نامش پیداست، توسط مفصل های به کار رفته در آن باز و بسته میشود و ارتفاه آن قابل تنظیم است.

یک نردبان بسیار ایمن و مقاوم که از جنس آلومینیوم ساخته شده و به راحتی قابل استفاده است.
مزیت دیگر این نردبان این است که در هنگام بسته شدن به راحتی و حتی با خودروی شخصی نیز قابل حمل و جا به جایی است.

برای اطمینان از اصالت کالا، پیشنهاد می‌کنیم نردبان مورد نظر خود را از مرکز فروش نردبان در تهران خریداری کنید.
برای این منظور میتوانید همین حالا به بخش فروشگاهی آی نردبان سر بزنید و یا به صورت حضوری به آدرس فروشگاه مراجعه نمایید.
همچنین برای اطلاع از قیمت های روز نردبان میتوانید با شماره تلفن 09361153232 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

نردبان مخابراتی

یکی از معروف ترین مدل های نردبان است که معمولاً مصارف صنعتی و نیمه صنعتی دارد که به احتمال زیاد تا به حال بارها و بارها نام آن را شنیده اید. از آنجایی که این مدل نردبان کاربرد زیادی برای سیم کشی های اداره مخابرات و اداره برق داشت، به نردبان مخابراتی شهرت یافت. اما در حال حاضر علاوه بر سیم کشی، کاربردهای دیگری نیز در صنایع مختلف دارد.

اما اینکه کدام نردبان مخابراتی برای شما مناسب تر است کاملاً به کار مورد نظر شما و انتظاری که از نردبان دارید، بستگی دارد. اگر قصد انبارگردانی فروشگاه و یا جا به جایی اقلام را در یک فروشگاه بزرگ دارید و یا برای نصب و تعویض لامپ، لوستری و نصب دیوار کوب در مساجد و سالن های آمفی تئاتر به دنبال نردبان هستید، باید بگویم این نردبان مناسب ترین گزینه است.

اگر همچنان برای خرید نردبان با تردید مواجه هستید، میتوانید برای خرید نردبان مخابراتی به مرکز فروش نردبان مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 09361153232 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

تفاوت نردبان صنعتی و نردبان خانگی

نردبان ها چه از نوع صنعتی و چه از نوع خانگی، بر اساس نوع کاربری، انواع مختلفی دارد. نردبان های خانگی معمولاً تا سقف سه متر هستند که چرا که ارتفاع بیش از 3 متر را زیر سقف و برای کارهای خانگی نمیتوان استفاده کرد. اما انواع نردبان صنعتی دارای ارتفاع های بیش از 3 متر تا 10 میباشند.

اینکه چه نوع نردبانی را باید خریداری نمایید، کاملاً به نوع کار شما و انتظاری که از نردبان دارید، وابسته است.
به عنوان مثال اگر قصد خرید نردبان برای نصب و تعمیر آبگرمکن یا کابینت و کاغذ دیواری دارید، به شما خرید نردبان ها مفصلی را توصیه میکنیم.
اما اگر قصد شما نظافت نمای ساختمان و نماشویی است، خرید نردبان کشویی مناسب تر است.

واقعیت این است که برای خرید نردبان در ابتدا باید با انواع مدل های نردبان آشنایی داشته باشید و در مرحله دوم باید به کاری که قرار است برای آن نردبان خریداری نمایید، توجه کنید.
البته بودجه ای که برای خرید نردبان در نظر گرفته اید هم میتواند تاثیر گذار باشد. چراکه با مشخص کردن بودجه، برخی از گزینه ها خود به خود حذف خواهد شد و انتخاب برای شما راحت تر است.

بهترین مارک نردبان

تا به اینجای کار درباره انواع نردبان با شما صحبت کردیم. اما شاید برایتان سوال باشد که در بین تنوع بالای نردبان های موجود در بازار، بهترین مارک نردبان در بازار چیست؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم در حال حاضر نردبان های موجود در بازار همگی از استانداردهای بالایی برخوردارند و ایمنی کاربر را به خوبی تامین میکنند.

اما اگر بخواهیم به طور مشخص به مارک خاصی اشاره کنیم، نردبان های برند آلیان صنعت که با نام جهان ارتفاع نیز شناخته میشود و نیز نردبان های برند الدوز، در صدر نردبان های بازار هستند و از استاندارد بالایی برخوردارند. کلیه نردبان های این دو شرکت از جنس آلومینیوم خالص با آلیاژ ۶۰۶۳  ساخته میشوند و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

در یک کلام اگر به دنبال یک نردبان محکم، ایمن و استاندارد هستید، از یکی از برندهای گفته شده، نردبان مورد نظر خود را خریداری نمایید.
نکته قابل توجه این است که علاوه بر نردبان های موجود در سایت، امکان ساخت نردبان سفارشی با ابعاد دلخواه توسط شرکت وجود دارد.

بهترین مرکز فروش نردبان در تهران

مجموعه آی نردبان همانطور که اشاره کردیم معتبرترین مرکز فروش نردبان در تهران است که نمایندگی برندهای الدوز و جهان ارتفاع میباشد.
این مجموعه طی سال ها فعالیت در حوزه فروش و پشتیبانی از انواع نردبان، توانسته است رضایتمندی مشتریان را به خود جلب نماید.
یکی از دلایل رضایت مشتریان را میتوان اصالت کالاهای این مجموعه دانست. موضوع دیگر راهنمایی کامل خرید نردبان بر اساس بودجه و نیاز مشتری میباشد.

در این مجموعه امکان فروش نردبان به صورت عمده و تکی فراهم شده است.
همچنین امکان خرید اینترنتی و حضوری وجود دارد. برای مراجعه حضوری کافیست به آدرس درج شده در سایت، مراجعه نمایید و برای اطلاع از قیمت انواع نردبان میتوانید با شماره تلفن 09361153232 تماس بگیرید.

مجموعه آی نردبان برای رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود،امکان ارسال انواع نردبان به شهرستان را نیز فراهم کرده است تا مشتریان عزیز شهرستان نیز بتوانند از خدمات این شرکت بهرمند باشند.

جمع بندی و سخن پایانی

در این مطلب درباره انواع نردبان با شما صحبت کردیم، اشاره کردیم که نردبان ها چه نردبان خانگی و نردبان صنعتی باید نردبان مقاوم و استاندارد باشد و قبل از هر چیز، ایمنی کاربر را تامین نماید. انواع نردبان را به شما معرفی کردیم و بهترین و معتبرترین مرکز فروش نردبان در تهران را به شما معرفی نمودیم.
تاکید میکنیم که انتخاب و خرید نردبان به کارایی مورد نظر شما از نردبان و جایی که قرار است از آن استفاده نمایی، بستگی دارد. قبل از خرید نردبان لازم است با یک فرد متخصص از کارشناسان مجموعه آی نردبان مشورت نمایید.

چراکه ممکن است در برخی موارد نیازی به خرید نردبان نباشد و تنها با خرید یک چهارپایه بلند و یا چهارپایه فلزی تاشو، نیاز شما مرتفع شود. شاید هم با توجه به کاری که مد نظر دارید، لازم باشد یک نردبان ارتفاع بلند خریداری کنید. در هر صورت قبل از خرید نردبان برای جلوگیری از هزینه اضافی؛ لازم است از یک فرد متخصص مشورت بگیرید.

امیدواریم این مطلب اطلاعات مفیدی در خصوص مرکز فروش نردبان در تهران در اختیار شما قرار داده باشد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09361153232 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

انواع نردبان ها در آی نردبان

1-نردبان دو تکه
2-نردبان سه تکه
3-نردبان چهار تکه
4-نردبان 3 متری
5-نردبان 4 متری
6-نردبان 5 متری
7-نردبان 6 متری
8-نردبان 7 متری
9-نردبان 8 متری
10-نردبان 9 متری
11-نردبان 10 متری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی آنلاین آی نردبان
ارسال از طریق واتساپ